dimecres, 28 de novembre del 2012

Feliç aniversari, Francesc!!!





15 anys ha cumplit una persona molt important per a mi. És una tarta de galletes com les de tota la vida, mullades amb café i capes de flam de xocolate, a petició expresa de l'amfitrió.Però el realment especial de la tarta és la panyoleta del seu grup de joves: El Cau. Esta feta de fondant de "nubes" i és la meua primera experiència dins d'aquest mon del fondant. Estic molt contenta amb el resultat però sé que ho puc millorar molt......

2 comentaris:

  1. Quina tarta més xula.... i atrevir-te amb el fondant i tot.... estàs pasant-me davant....

    Jo eixó del fondant no ho tinc massa clar.

    Enhorabona!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!!!!!! Però entre tu i jo i ara que no ens llig ningú...m'ha costat molt de fer, fins que li vaig pillar la textura i el color......Aquesta panyoleta te un valor molt elevat encara que a nivell fondant és del més elemental.

      Elimina